Letos již třetí předváděcí autobus- plynový Citelis. První byl plynový Tedom, druhý Iveco Crossway ( se záhadným zpřevodováním pro město) a třetí jest tento. DPmP zhodnocuje náklady na provoz a provozní vlastnosti tohoto vozu, aby prověřil výhodnost v pardubickém provozu- musleo by se také nakoupit nejméně 20 kusů, aby se vyplatilo postavit plnící stanici CNG. Já osobně jako trolejbusový příznivce nejsme pro tuto strategii, protože již vidím, jak se podnik ohání, že není třeba postavit další trolejbusové tratě- naše autobusy jsou přec ekologické!
Na Dubině, točna, tato stanice je taky uvedena na ceduli, což je velmi závadějící, protože spoj končil až na Dubině, Dubinské- je to vidět, že v Pardubicích na tento typ nemáme- ani nám nejdou zprovoznit digitální orientace :-). A ještě něco- v tuto chvíli (na fotografii) má již asi 11 minut zpoždění.
Další zpráva- vyřazovat se nebude 305, 306, 351 a 356, ale 305, 351, 356 a 357. Takže 357, jeden z mých nejoblíbenějších triolejbusů půjde do šrotu a zbyde jen 306 a 362, jejíž foto přináším.
trolejbus 14Tr 17/6M evidenční číslo 378 s novou reklamou- na Evropu 2
i 385, 21 Tr s nejnižším eč v Pcích, obdržela novou reklamu- Koupelny Ptáček, ketrá nahradila 7 let sloužící reklamu na Závodiště Pardubice.
sobota 22. listopadu 2008
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat