Takže, čas se krátí- jak k dodání 28Tr, tak k vyřazení čtyř ceduláků, takže pár jejich fotek. Řekl bych, že to má nahnuté jak 349 (pokud nepůjde do Plzně na rekonstrukci), tak 365, která je asi v nejhorším stavu z "emek". Při 1. dodávce 4 28Tr "půjdou" asi 305, 306, 351 a 356 a při druhé by šly asi 357, 362, 349 a 365. Toto jsou ale jen mé hrubé dohady. Kéž by se také podařilo zachovat aspoň jeden cedulák jakožto vůz pracovní či stálý vůz trolejbusoškoly (v poslední době jezdil jako trolejbusoškola často 351). Také jsme se s Haitowerem dohadovali, jaké eč budou přidělena příchozím 28Tr. Volná jsou: 301, 303, 304, 307-310, 312-316, 323-328, 330-339, 344, 350, 352, 354, 355, 359-361 a 369. V září totiž byly oficiálně vyřazeny a prodány do šrotu tyto vozy: 14Tr07, r.v. 1986, trvale odstaveny od podzima 2006, ex Hradec Králové -307 a 308
14Tr 08/06, r.v. 1989, trvale odstaven od IX/2006- 337
14Tr 08/06, r.v. 1987, "pardubická" rekonstrukce 1998, trvale odstaven od 3/2007- 334
Společně s nimi byl prodán do šrotu již vyřazený (28.12.06) 14Tr 08/06, r.v. 1989, odstaven od 4/2005, měl být odvezen do Archangelska, ale odvoz se neuskutečnil.
345
382- poslední "emko" se starými pruhy
23.9. jsem byl na utkání v košíkové Česká rep.- Vel. Británie a zpátkyjsme natrefil na 357 tak jsme s ní i jel.
eč na kastlu
interié...
po výstupu...
391
397 Zemědělské potřeby
349-jediný pcký trolejbus poze s pardubickou rekonstrukcí
372
362 a její krásný oranžovoskvoucí nátěr
zezadu
365
356 a 379 na točně Dubina, sever
356 zepředu
a zezadu
318
379
asi 169 před rozestavěnou budovou v ulici Dubinská
sobota 4. října 2008
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat